donderdag 24 juli 2014

Warmte

Zoals velen heb ik ook last van de warmte. Hobbyen doe ik wel, maar echt mondjesmaat. Het is gewoon te warm. Mijn geprikte kaarten liggen er om geborduurd te worden. Mijn breiwerken liggen bijna te verstoffen. Mijn loomspulletjes heb ik dan wel bij de hand. Dat kan ondanks wame en vochtige handen door de hitte. Dat is het enige wat ik doe. De rest ligt te wachten op slecht weer. Wil ik slecht weer? Heel eerlijk? Nee. Mag het iets minder warm? Jazeker. Net zo dat ik alles wat ik moet en mag doen, kan doen. Natuurlijk vertoef ik ook achter de computer, maar heel eerlijk daar is het zelfs te warm voor vind ik. Ik speel de filmpjes van youtube af om te loomen.


Zoals bovenstaand armbandje. Is bijna een ketting geworden, maar hij is mooi. Ik heb hem zelf met donkerblauw en doorzichtige bandjes gemaakt heb. Het binnenstukje gaat heel snel. Het buitenste stuk zit werk in. Helemaal met deze hitte. 

Groeten en veel hobbyplezier
Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten