maandag 28 juli 2014

Minibloemetjes op de monsterloom

Bloemen maken. Ik houd er van. Ik houd ook van de echte bloemen. Foto's die ik maak als ik ergens in de natuur kom, vaak staan er bloemen op. Er gaat niets boven de echte soort. Met de monsterloom kun je kleine bloemetjes maken. Ze zijn echt leuk. Aangezien ik al heel vroeg wakker was en ik gisteravond deze video voorbij zag komen, dacht ik na mijn ontbijtje, ach waarom niet? Gewoon proberen. Het is een priegelwerkje, maar ontzettend leuk om te doen en als je er eenmaal je draai in gevonden hebt, zijn nog makkelijk ook. Je kunt ze uiteindelijk in een armband of sleutelhanger verwerken of een ring. Dit stukje plaats ik vast en er komen later op de dag nog wat foto's bij van mijn eigen resultaat.



Inmiddels heb ik 5 minibloemetjes gemaakt en ze verwerkt in deze armband.

De bloemetjes heb ik in de witte band verwerkt die je ziet op het filmpje. Ik heb 2 looms aan elkaar gezet en de armband om de hele pols gemaakt. Het kan ook op één loom natuurlijk. Ik heb 4 gele bandjes er op gezet en dan een bloempje met lusje er opgezet zoals je ze normaal de (witte in de film) gele bandjes er op zou zetten. Dan 3 gele bandjes en weer een bloempje, 2 gele bandjes, bloem, 2 gele bandjes , bloem, 3 gele bandjes, bloem, 4 gele bandjes. Dus de armband wordt iets korter als dat je normaal zou doen op 2 looms. Geen nood het past prima hoor en ik heb niet één van de dunste polsjes.

 



Groeten en veel hobbyplezier 
Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten