dinsdag 15 juli 2014

Hobbykoorts, borduren op kaarten, loombandjes, breien.

De WK is begonnen. Ik ben geen voetbalkijker. Vroeger wel, gezellig met de hele bups, nu vind ik de uitslag weten voldoende. Het is fris buiten en dat nodigt uit om te hobbyen. Het karton heb ik er al uit gepakt, handig voor geborduurde kaartjes. Mijn tijd tussen de  huishoudelijke werkzaamheden door, wordt besteed aan spelletjes op de computer, borduren, breien, ja ook het loomen. Die gekke elastieke bandjes. De eerste armband zit er op. Het wordt niet mijn favoriete hobby, maar is wel leuk om te doen zo tussendoor.


Ik zal wat foto's er bij plaatsen. De kerst staat voor mij al weer voor de deur. Dus eerst voor mezelf kerstkaarten borduren en daarna voor eventueel mensen om me heen en voor fairs en braderieën. Mijn ervaring is als ik dat niet doen, ik zelf kaarten te kort kom om te versturen.
 
 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten