dinsdag 15 juli 2014

Loombandjes

Gisteren aan het loomen geweest. Nou ging dat niet zo lekker. Had een goedkope set gekocht. Je wilt het toch uit proberen. Helaas was dat niet zo geslaagd. Ingewikkelde werken konden zo weer verwijderd worden van de loom omdat de drie rijen los schoten. Kan je vertellen, ik gooi niet gauw wat door de kamer heen, maar was er dicht bij in de buurt. En eerlijk gezegd heeft manlief me het heel rustig uit de handen gepakt. Frustratie. Dus gistermorgen, na een nachtje slaap, uitgevogeld wat ik nu het beste kon doen om dat apparaat nog bruikbaar te maken. Een plankje, dubbelzijdige tape en wat spijkers en een hamertje deden wonderen. Toch nog aardig productief geweest.

Ook ik moet nog leren dus hier en daar kan nog wat verbetering gebruiken, maar ach, het is de lol die ik er aan beleef. Daar gaat het om. Vandaag gaan we weer met andere dingen bezig. Wel weer genoeg geloomd. Veel hobbyplezier en groeten van mij
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten