dinsdag 15 juli 2014

Loombandjes, Triple Cross Spiral Twist

De afgelopen dagen met elastiekjes aan het prutsen geweest. Ik vond een erg leuke armband. De Triple Cross Spiral Twist, gemaakt met de Monster Tail.

Ik tel geen elastiekjes uit. Ik leg gewoon een stapeltje van iedere kleur voor me neer en meet uiteindelijk met een lineaal hoeveel centimeter ik heb.
De maten voor de armbanden heb ik ergens opgezocht op het internet.
Maat S : 16 a 17 centimeter
Maat M : 18 a 19 centimeter
Maat  L : 20 a 21 centimeter
Maat XL: 22 a 23 centimeter

Het is handig om met 3 totaal verschillende kleuren te werken en neem zo'n  klein haakje wat in die zakjes met elastiekjes zit. Je kan met je met je middelvinger dan je topje van de vinger op het haakje van de naald zetten als je het elastiekje van de ene op de andere pin zet. Doe je dit niet dan kan een elastiekje er af schieten en dat is jammer. Voor nu waarschijnlijk nog een beetje onbegrijpelijk, maar als je het filmpje ziet begrijp je vast wat ik bedoel. 

Kijk ook even naar de foto's onder het filmpje dan zie je  vast het eindresultaat. 
Verder maar weer een vriendelijke groet en veel hobbyplezier. Oh ja nog een klein dingetje, wees voorzichtig met elastiekjes en jonge kinderen. Inmiddels zijn de eerste ongelukken een feit. Het zijn geen elastiekjes om mee te schieten. Alhoewel ik soms wel eens de neiging krijg als ik aan het prutsen ben. Maar het verkeerde voorbeeld. 





 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten