donderdag 17 juli 2014

Loomkettinkjes

De afgelopen week was het hier druk. Ik was verpleegster voor een rugpatiënt. Tussendoor probeer je je huishouden te regelen en toch ook wat vrije tijd in te lassen. Ik ben dus moe nu. Fibromyalgie is dan de grote valsspeler. Tussendoor spelen er ook nog wat andere zaken in de familiesfeer, wat me niet in de koude kleren is gaan zitten. Ik hoop in vele opzichten dat het een goede afloop heeft. Heel veel geduld en rustig afwachten. Mijn lijf houdt me geestelijk en lichamelijk actief met rare gevolgen.  Rugpatiënt is gelukkig weer werken, wel met een pijnlijke rug, maar minder pijnlijk gelukkig. De rest van de familie hoop ik het beste voor. Het leven gaat door en dat betekent voor mij even rust nemen. Anders gaat het hier fout. Rust en ontspanning. Dat betekent dus aan de hobby als ik ontspanning wil hebben. Vele loomwerkjes lukten niet en had ik uiteindelijk een leuke gevonden die wel gelukt was, waarvan ik dacht dat ie fout was. Er vielen er paar losse elastiekjes tussen uit bij het afhalen. Was de bedoeling dus....... Had ik het eindelijk goed, bleek ik het laatste stukje van het filmpje niet gekeken te hebben. Jaja. Zoveel eenvoudige dingen kunnen dan mislukken. 

Ik heb het n maar eenvoudig gehouden. Kleinzonen vroegen om een mooie ketting. Die is gelukt. Nu rustig aan de boel weer oppakken en wat andere dingen aan pakken. Het borduren wil in ieder geval wel. Foto's daarover volgen later. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten