dinsdag 15 juli 2014

Nu eens wat anders. Mixed Media

De afgelopen weken druk bezig geweest met het bedenken van een opdracht voor MM, waar een prijs aan verbonden zit. Een woord. Cijfers. Dat moest er in verwerkt worden. Maanden over zitten prakkiseren en gisteren kwam door een vondst tussen mijn hobbymateriaal iets naar voren wat ik graag wilde maken. Of ik er een prijs mee win? Ach dat maakt me niet zoveel uit. Het is gewoon leuk om te doen. En het motiveert om te gaan oefenen met MM

Het is voor mij nog vrij nieuw allemaal dat Mixed Media, maar het krijgt steeds meer vorm zoals ik het hebben wil. Het is nog niet perfect, maar ik ben tevreden. We gaan rustig door met het verzamelen van materialen en af en toe oefenen. Het is best kostbaar dat gehobby.

Maar het resultaat is als volgt:




                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten