dinsdag 9 december 2014

Jumbo





Hebben we de Zwarte Pieten discussie net achter de rug, begint Nederland weer te zeiken over de reclame van de JUMBO. Artiesten die tegen onkostenvergoeding (terecht)  een clip maken om zo geld binnen te krijgen voor de voedselbank. Niets mis mee vind ik zelf. Het is al van de zotte dat een inwoner van ons land (ongeacht zijn/haar herkomst, kleur of handicap) naar de voedselbank moet om net dat beetje wat ze te kort komen in de maand bij te vullen. Maar goed het is er en het is goed dat het er is.

Gisteren barstte twitter en facebook zowat uit zijn voegen door de vele negatieve reacties. Gelukkig waren er aan het eind van de dag meer positieve reacties dus de azijnpissers hadden het nakijken. Ik zou zeggen koop even wat extra's zodat de minder bedeelden een extraatje hebben deze maand. Niets mis mee. Ik ga het in ieder geval doen. En weet je waarom? Omdat ik iedere week bij deze supermarkt mijn boodschappen doe. Deze supermarkt waar ik kom, word ik altijd super geholpen.

Dingen die ik door mijn dieet ivm mijn allergieën daar niet kan krijgen, kan ik daar bestellen. Als de bestelling te lang op zich laat wachten, krijg ik het gratis mee. En geloof me de producten die ik soms bestel zijn niet goedkoop. Dus een extraatje voor mensen die het nodig hebben geef ik daarom graag. Gewoon omdat ze een beleid hebben dat je het hart op de goede plek moet hebben zitten en dat stralen ze er uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten