dinsdag 9 december 2014

Hondenmuts.

Een paar weken geleden stonden we op een fair. Tegenover ons stond iemand met wol en dergelijke. Het Pavlov effect is bij mij dan groot. Helemaal als je er een leuk boek kunt scoren. Namelijk, Brei de leukste dierenmutsen van Vanessa Mooncie. Echt een geweldig leuk boek. Zag al gelijk wat mogelijkheden voor de kleinkinderen.


Ik kan je garanderen dat het een ontzettend leuk boek is. Voor mij weer even goed kijken bij de afkortingen omdat die toch anders zijn dan dat ik ooit geleerd heb van moeders. Naar wol ben ik zelf op zoek gegaan. Het spul is prijzig genoeg dus ik ga dan maar voor de gulden middenweg. Dus dan kom ik meestal bij Scheepjeswol terecht. Even uitzoeken want naalden nummer 7 was net even iets te veel. Voor een kinderkoppie net even iets te veel. Dus uithalen en een naaldnummer kleiner. Dat gaf toch een beter resultaat. 

In het boek kun je de volgende dierenmutsen vinden:
olifant, is een hilarische vind ik zef.
aap
kikker 
poes 
biggetje
vos
pinguïn
kip
muis
koe
panda
konijn
leeuw
hond
koala

Nu nog even wat foto's van mijn projectje voor onze kleinzonen.
De eerste is klaar.
 

 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten