zaterdag 13 december 2014

Hobby (markten) en Fijne feestdagen

Gisteren hadden we Wintermarkt. Een erg gezellige en leuke markt in de meubelhallen Kolham. Tussen de meubels stonden we met een kraam (lees eettafel) Alles helemaal volgepakt met babyspulletjes door Miranda en mij gemaakt en de kerstkaarten en gewone kaarten. Kersthangers lagen er ook nog. Over de regel verkoop ik wel aardig wat maar dit keer was het niet erg veel. Tja kan ook een keer gebeuren. Kerst is er al bijna, de meeste mensen hebben hun kerstkaarten de deur al uit. Ik heb voor 3,50 verkocht. Nog niet mijn dieptepunt, want dat was 2,50. Maar hey, wel reclame gemaakt voor mijn creativiteit. En mensen blijven enthousiast. En wat ook heel belangrijk is, het is ons ontzettend goed bevallen. Ik weet het je kunt niet leven van complimenten, maar als ik de uren ga rekenen die ik in een kaartje of een gebreid artikel heb zitten dan maak ik de mensen of straatarm of ik verkoop helemaal niets. Maar goed gisteren leefde ik van complimentjes en de reclame. Want dat is dan wel weer zo, iedereen bejegend de kraam enthousiast.

Wat ik gewoon heel erg leuk vind is dat Miranda haar spulletjes heeft gevonden wat ze en leuk vindt om te maken en ook leuk vindt om te verkopen. Ze ging als een speer. Mensen zijn enthousiast over de artikelen die ze maakt. Rompertjes en T- shirtjes met pakkende en leuke teksten. Het rompertje kan op deze manier zeker als een t-shirt worden gedragen. Zo leuk is het. Het product mag er zijn. Vrijdag nog een markt en dan gaan we voor de rust (en drukte) van de feestdagen.

Voor mij zijn de feestdagen toch vaak ook weer een stukje ontspanning. Voor de dagen aan even het huishouden op orde brengen, (niet zo mijn ding) en dan met de feestdagen heerlijk kokkerellen. Even helemaal niets moeten maar veel dingen mogen.

Mocht er door u dit jaar geen kerstkaart worden ontvangen van mijn kant, beschouw dit dan als mijn groet aan U. Ook op andere social media zal ik mijn kerst en nieuwjaarswensen bekend maken.


Wij wensen jullie allemaal hele mooie kerstdagen en een ontzettend gelukkig en mooi nieuwjaar.
Veel lees en hobbyplezier
Groeten Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten