maandag 6 oktober 2014

Heerlijk geslapen.
Gisteravond om half 9 besloot ik eens lekker op tijd naar bed te gaan. Ik was erg vermoeid van een heel druk, maar gezellig weekend. Ik was niet van plan direct te gaan slapen, maar ik ben een half uurtje later toch in slaap gevallen. Wel één keer wakker geweest en daarna lekker tot half 7 geslapen. Ik had het zeker nodig. Stond alleen wel stram en stijf en met een lichtelijke hoofdpijn op. Een paar paracetamollen deden een paar uur later wonderen om het wat aangenamer voor me te maken.

Lekker gewandeld.
Rond 10 uur heerlijk gaan wandelen met Leika. Gevraagd of een vriendin mee wilde lopen. Effen gezellig kletsen en lopen in een. Even het weekend bespreken. Wat we allemaal gedaan hadden, gewoon gezellig. Later afgesloten met een kop thee bij mij thuis.

Geluncht.
Een broodje met vegetarische kaas met een paprika tomaat dressing er onder en plakjes tomaat en komkommer maakten het af. Wat is dat toch lekker om weer eens kaas te eten.

Vandaag weer begonnen met kaarten borduren.
De fairs komen er weer aan. Met name de kerstkaarten zijn dan weer populair. Ik heb mijn borduurspullen weer uit de kamer gepakt en wat een heerlijkheid om daar weer even mee aan de slag te gaan. Ik ben een kerstmannetje aan het borduren. Kerst is ook mijn favoriete feest van alle feestdagen, dus je begrijpt, ik maak ze met plezier.

Op een kort bezoekje gewacht.
Hier ga ik verder maar niet over uit weiden. Ik kan alleen maar zeggen dat behoorlijk kwaad was. Soms stapelen dingen zich een beetje op en dan is het voor mij klaar. Om  4 uur vond ik het wachten wel genoeg. Oh, ik heb me niet verveeld hoor onder het wachten.

Leika gewandeld.
Wat een vrolijke tante is dat toch. Ze mag zo graag even met je naar buiten gaan. Dan te bedenken dat ze het de eerste paar maanden totaal niet leuk vond. Het is een heerlijk beestje.

Gegeten.
Het eten was eenvoudig vanavond. Er stond nog wat bami, die heeft manlief opgegeten en ik heb me tegoed gedaan aan wat patat en een kroketje. Champignons er bij en klaar.

Enkele zaken geregeld op facebook.
En zo is dat. Soms moet je dat gewoon even doen.

Blog geschreven
Nu zit ik dus even te schrijven en vindt het jammer dat ik niet nog even kan borduren. De kleur laat het niet toe. Dus morgen weer even verder. Ga ik zo maar eens wat anders aan pakken denk ik. Heb nog een ander projectje voor me neus liggen. Maar daar over later.

Groeten en veel hobbyplezier
Carla


Geen opmerkingen:

Een reactie posten