zondag 5 oktober 2014

De dingen die me bezig houden

Ik ga maar eens neerpennen wat mij zoal op een dag bezig houdt. Positief, negatief, maakt niet uit.

Op dit moment heb ik partnerlief gevraagd of hij de hond uit wil laten. 
We gaan zo even op pad met zijn tweetjes.

Al weer een stukje gebreid van mijn omslagdoek. 
Na eerst een flink stuk teruggestoken te hebben omdat ik een fout had gemaakt, kon ik vandaag weer verder.

Klein stukje van mijn nieuwe project.
Ik heb een nieuw project in gedachten. Eindelijk een patroon kunnen vinden waar ik tevreden over ben.

Mijn spieren.
Na een hele drukke week, met gordijnen laten vermaken en de kamer helemaal schoon maken en weer op hange. Het oppassen van Amigo en gezelligheid met zoon en schoondochter, hebben we dat gisteren afgesloten met een gourmet met kids en kleinkids.

Wat eten we vandaag ?
Broodje met vegetarische kaas, met een lekkere tomatensaus eronder en een aantal plakjes komkommer en tomaat er boven op. De kaas is melk en lactose vrij. Dus voor het eerst sinds een jaar of 4 weer kaas gegeten. En het was nog lekker ook. Genieten voor mij dus.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten