woensdag 24 september 2014

Snuusterfair Appingedam/ Hobbybeurs Assen

Na een feestelijke vrijdagavond was het dan zover. Na flink wat voorbereidingen hadden we afgelopen zaterdag de snuusterfair in Appingedam. Gezellige kraampjes, gezellige sfeer en een hele geslaagde dag, met redelijk veel aanloop. We hebben het afgesloten met een heerlijke bbq en na alles opgeruimd te hebben, gingen we ieder onze eigen weg. Ik kan alleen maar zeggen dat ik zelf genoten heb de hele dag, ondanks de korte nacht die ik had. De sfeer en de gezelligheid waren top.

Zondag had ik een afspraak met Cindy op de hobbybeurs in Assen. Om kwart over 11 hadden we afgesproken op het station. Een stationsbakkoffie achterovergeslagen en onderweg naar de TT hallen waar de beurs plaats vond. Niet vreselijk druk, maar wel een hele gezellige beurs en je hoort natuurlijk van alles. Iets waar wij zeer gevoelig voor waren. Sommige stemmen zijn zeer irritant, tja en zet Cindy en Carla er voor in een rij en de humor breekt los. Sorry kan je geen voorbeelden geven met een snelheid daar kon de snelste schaatser niet tegen op. Diegene die ons hielp voor een broodje en thee vroeg of dat de hele dag zo door ging. We keken elkaar aan en ondertussen vroeg ik aan Cindy of ze Engelse melange wilde of Englisch tea. Cindy had het verwacht dat dat zou komen en ik kon het natuurlijk niet laten om het te vragen. Jaaaaa ik wist echt wel dat het het zelfde was, daarom vroeg ik het ook en lag dubbel over een grote theebak.

Natuurlijk hebben we inkopen gedaan. Cindy wol voor een vest en ik wol voor een eh.... weet ik nog niet en nog wat stempels en stiften om te doodelen. Lekker een dik uur koffie zitten leuten aan het zelfde kraampje waar we een broodje hadden gekocht. Alles kwam even langs op het gebied van opvoeden, autisme, het gemis van de andere gansjes. Tja jammer dat we weer met zijn 2 tjes waren. De volgende keer wel weer voltallig? We zullen zien........

Kortom een heel gezellig weekend. Een weekend wat voor mij onvergetelijk was.

2 opmerkingen:

  1. nee,die humor van ons valt niet makkelijk na te vertellen,maar vast staat dat ik heb genoten!

    BeantwoordenVerwijderen