zondag 7 september 2014

Doodelen en zo bij Idro

Na 2 weken Italië, ben ik weer thuis. De afgelopen weken was dit mijn uitzicht.



Als ik in mijn huisje naar buiten keek, was dit beeld wat me soms even vast hield. De rust, maar toch ook de leuke tochtjes die we ondernomen hebben, hebben me goed gedaan.

In die twee weken hebben twee dames mijn borduurpagina waargenomen. We konden daar het 1000e lid verwelkomen. En Anneleen Brants van Borduurbloempje leverde de een mooi presentje voor de dame in kwestie.  Het levert haar reclame op en onze leden hebben af en toe kans op mooie prijzen. Zelf ben ik totaal niet aan het handwerken geweest. Dus het breien en het borduren of haken was op een heel laag pitje. Oh ja ik heb wel een paar pennetje gebreid. Wel flink aan het doodelen geweest. Zentangle noemen ze het ook wel. Het ene wordt gedachtenloos gedaan. Je kent het wel als je aan de telefoon zit en je kriebelt wat op papier. Zentangle is meer met je gevoel gedaan en je moet echt even nadenken wat je eventueel wil gaan doen.

Dat gaf me zo'n stukje ontspanning dat ik besloot het verder daar maar bij te houden als we bij het huisje zaten. Beetje eigen in breng en af en toe een youtube filmpje gaven mij genoeg inspiratie. Soms ook mooie oude kerken. Want geloof het of niet, als je omhoog kijkt in zo'n kerk dan zie je genoeg voorbeelden die je kunt gebruiken. Soms moet je er gewoon aan toe geven. Ik heb hier thuis nog geen pen en papier aangeraakt. We zijn gisteren terug gekomen en vandaag druk met bezoekjes en bezoek krijgen. Afspraken maken en nog van dat soort dingen. Morgen misschien? Ach we zien wel.

Zal zo even paar foto's plaatsen van het de werkjes. En dan te bedenken dat het ze nog niet eens allemaal zijn. Ik heb er nog wel een stuk of 5 gemaakt. Maar dit vond ik zelf de mooiste.
 

 

 

Uiteraard hebben we ook nog genoten van de omgeving. Want het is mooi daar. Tuurlijk ga je met plezier naar huis, maar je houdt toch ook altijd weer een klein beetje heimwee naar Italië bij je.



 





Veel lees en hobbyplezier
Groet Carla



Geen opmerkingen:

Een reactie posten