vrijdag 27 februari 2015

Omslagdoek haken

De afgelopen weken druk bezig geweest met het haken gewoon voor het leuke. Niet omdat het moest maar omdat het mocht. Heerlijk is dat om tussen de drukte door te haken en ik ga als een speer dan. Ik heb het weer opgepakt na heel lang geleden ooit eens gehaakt te hebben en ik moet zeggen dat mijn snelheid snel is. In 1,5 week tussen de bedrijven door een omslagdoek haken vind ik voor een beginnend haker echt snel. Ik vind ook dat het resultaat er wezen mag.

Via deze LINK heb ik deze mooie sjaal gehaakt. Ik heb het gedaan met sokkenwol die ik er nog had liggen en het komt heel anders uit door de kleur dan het originele patroon, maar hey ieder zijn/ haar eigen smaak.

Mocht je hem gaan haken?
Veel hobbyplezier
Groeten Carla Kerkwijk

 

 


2 opmerkingen: