woensdag 11 februari 2015

knuffelpoppetje

Het was weer haakweek van de week, met af en toe wat breien tussendoor.  Veel pogingen gedaan om van alles te haken en drie maal raden? Uithalen, haken, uithalen, tellen, haken en uithalen en weer opnieuw beginnen. Tot de zoveelste keer dat het project fout ging. Alles leek goed te gaan en toen zaten de mouwen er scheef in. Nee ik heb geen foto's gemaakt, leek me niet verstandig. Maar ook bij mij gaat er nog gauw wat fout. Hey ik kwam ook nooit verder dan lossen, stokjes en vasten. Ingewikkelde werkjes, ooit eens één ding gemaakt en dat was al een hele toer om dat te maken.
Maar ik vond een leuk patroontje van een ontzettend schattig popje.
Bij Zwaantje Cratief. Een gratis patroontje van een knuffelpopje met speen en mutsje.
Het resultaat mag er zijn. Kijk en zie
Veel lees en hobbyplezier
Vriendelijke groet
Carla Kerkwijk



Geen opmerkingen:

Een reactie posten