woensdag 4 juli 2018

Crochet between the lines shawl.

Goedemorgen. Wat een mooi weertje he? Echt zo'n weertje om je rustig te houden en lekker te hobbyen. Heerlijk met een stukje katoen of acryl of een combinatie ervan aan het werk. Dat doe ik dus. Een hele mooie shawl aan het maken. The Crochet Between the Lines Shawl van Scheepjes. Met Whirl (2 bollen ) van Scheepjes en dat geeft toch een leuk effect. Ik ben nog lang niet klaar maar ik wil het jullie zeker niet weerhouden om even te laten zien. 
 Zoals jullie zien heb ik de bollen even handmatig opgerold tot een mooie bol. Van binnen en van buiten beginnen, de meningen zijn er over verdeeld maar op een bepaald punt knoopt het hier en daar toch wat, dus dat ben ik zo voor.
Dit is dus mijn patroon. Hele andere kleuren
Het kleureffect is zo al aardig te zien. Een  heel andere kleur als op het patroon staat. Lekkere frisse kleuren.

 Voor mij zal het ook een verrassing zijn hoe het uit gaat pakken. De laatste kleuren zijn bruin en roze. 




Veel hobby plezier
Groeten Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten