dinsdag 6 januari 2015

Creations with a smile.

Miranda en ik zijn bezig met hobbyen en we maken  leuke dingetjes. We maken wat voorbeeldjes en verkopen die vaak op markten en braderieën en fairs en van daar uit, komen nu ook af en toe wat opdrachten binnen. En ik zal je vertellen dat is best leuk. Mensen gaan vanuit die voorbeeldjes hun eigen ideeen er in brengen en wij proberen die uit te voeren. We doen voornamelijk baby spulletjes, maar ook voor kinderen en volwassenen zijn er mogelijkheden. Voor mezelf houd ik het bij de kleine brei en haak dingetjes omdat ik het zware en grotere werk in korte tijd niet realiseren kan.



Een klein assortiment is op de foto te zien. Miranda is verantwoordelijk voor de t-shirtjes en ik voor het breien en haken en ik maak ook nog kaarten, iets wat Miranda ook nog doet. Dus als je eens wat leuks en aparts zoekt, zoek dan onze facebookpagina eens op. 
Klik hier voor een kijkje bij Creations with a smile.


Veel lees en hobbyplezier
Vriendelijke groet Carla Kerkwijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten